פייס יוגה: העלמת סנטר כפול באופן טבעי

תוכן עניינים
סנטר כפול

סנטר כפול

סנטר כפול הוא דאגה שכיחה שאנשים רבים מתמודדים איתה. זה מתרחש כאשר נוצרת שכבת שומן נוספת מתחת לסנטר, מה שמוביל להופעת סנטר שני. בעוד שגנטיקה והזדקנות משחקים תפקיד בהתפתחותו, גם גורמי אורח חיים תורמים באופן משמעותי. כמורה לפייס יוגה, ראיתי ממקור ראשון כיצד פייס יוגה יכולה להפחית ביעילות ואף להעלים את הסנטר הכפול באמצעות תרגילים ממוקדים לחלק התחתון של הפנים.

הגורמים לסנטר כפול

לפני שמתעמקים ביתרונות של שיטת הפייס יוגה, חשוב להבין את הגורמים התורמים להיווצרות סנטר כפול:

  • גנטיקה: יש אנשים בעלי נטייה גנטית לצבור שומן סביב אזור הצוואר והסנטר, מה שהופך אותם ליותר נוטים לפתח סנטר כפול.
  • גיל: ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מגמישותו, והשרירים בצוואר ובסנטר נחלשים. זה יכול לגרום לעור נפול ולמראה של סנטר כפול.
  • יציבה לקויה: מנח גוף מכונס ותנוחת צוואר לקויה עלולים להחליש את השרירים בצוואר ובסנטר, ולקדם התפתחות של סנטר כפול לאורך זמן.
  • הרגלים: הרגלים בחיי היום יום גם יכולים ליצור את התקצרות שרירי הצוואר המוביל בין היתר לסנטר כפול. שימו לב למנח הראש שלכם בזמן צפיה בפלאפון, מחשב, בשכיבה מול טלוויזיה, בקריאה בעיתון/ספר, כאשר הסנטר מתקרב לחזה, מנח זה יוצר עומס רב באזור העורף והגב העליון ומקצר את שרירי הצוואר, מצב היכול ליצור את הסנטר הכפול.
  • עלייה במשקל: עודף משקל עלול להוביל להצטברות שומן באזורים שונים בגוף, לרבות באזור הסנטר והצוואר.

פייס יוגה להעלמת סנטר כפול

פייס יוגה היא גישה לא פולשנית וטבעית לחיטוב הפנים והעלמת סנטר כפול. זה כרוך בשינוי הרגלים בחיי היום יום היוצרים סנטר כפול ובביצוע תרגילים ספציפיים לשרירי הגוף, הפנים, הצוואר והלסת, לחיטוב, הגמשה וחיזוק השרירים.

הנה כמה תרגילי יוגה לפנים שיכולים לעזור להעלים סנטר כפול:

הרמת סנטר: שבו או עמדו ביציבה נכונה, גב ישר, כתפיים מטה, בית חזה פתוח. הטו את הראש למעלה כדי להביט בתקרה תוך שמירה על השפתיים סגורות. הניעו את הלסת התחתונה קדימה ולמעלה, הרגישו מתיחה בחלק הקדמי של הצוואר. החזיקו בתנוחה זו למשך 5-10 שניות וחיזרו על הפעולה 10-15 פעמים.

מתיחת צוואר: הטו את הראש ימינה, אוזן ימין לכתף ימין, וודאו שאתם ביציבה נכונה והכתפיים באותו הגובה. החזיקו למשך 15-20 שניות, ואז בצעו לצד השמאלי. בצעו את המתיחה הזו 3-5 פעמים בכל צד.

מתיחת לשון: הוציאו את הלשון החוצה ככל האפשר, ונסו לגעת באף עם קצה הלשון. החזיקו למשך 10 שניות, נשמו דרך האף ובצעו 10 פעמים.

מודעות לשיפור התוצאות

מלבד תרגילי פנים, שילוב מודעות להרגלים בחיי היום יום הוא חלק בלתי נפרד מאורח החיים של שיטת הפייס יוגה לשיפור התוצאות הכוללות. מתח בגוף יכול להוביל ליציבה לקויה, מתח באזור הצוואר ולהחמיר את המראה של סנטר כפול.

הנה כמה שיטות לשחרור מתח שכדאי ליישם:

מודעות ליציבה: שימו לב ליציבה שלכם לאורך כל היום, במיוחד בזמן נהיגה, ישיבה ליד שולחן או שימוש במכשירים אלקטרוניים. שימרו על עמוד שדרה ישר, בית חזה פתוח, כתפיים רגועות מטה וסנטר מקביל לקרקע.

טכניקות הרפיה: תרגלו נשימות עמוקות, מדיטציה או יוגה כדי להפחית מתח בגוף, ותרגלו תרגילי פייס יוגה להרפיית שרירי הפנים והצוואר.

עיסוי פנים: עסו בעדינות את הפנים, הצוואר והלסת שלכם כדי להגביר את זרימת הדם ולקדם הרפיה.

סיכום

סנטר כפול עשוי להוות דאגה נפוצה, אך הוא אינו בלתי הפיך. כמורה לפייס יוגה, הייתי עדה לשינויים מדהימים במראה ובביטחון העצמי של הלקוחות שלי באמצעות תרגול עקבי של פייס יוגה. על ידי הבנת הגורמים לסנטר כפול ושילוב תרגילי פנים ממוקדים וטכניקות לשחרור מתח, ניתן באופן טבעי להפחית ואף להעלים את הסנטר הכפול, ולחשוף קו לסת מוגדר ומפוסל יותר.

זכרו, סבלנות ועקביות הם המפתח, שכן ייתכן שייקח זמן עד קבלת תוצאות מקסימליות. אז למה שלא תצאו למסע עם שיטת הפייס יוגה ותגלו את העוצמה של שיטה זו לפנים צעירות יותר ולקו לסת חד ומוגדר יותר?

תודה שקראתם

רוצים לדעת כיצד לחטב את מראה הפנים שלכם עם שיטת הפייס יוגה? לחצו כאן

אילנית - פייס יוגה
אילנית - פייס יוגה

נעים להכיר, שמי אילנית, מורה מוסמכת לפייס יוגה, הוסמכתי ע"י פומיקו טקצ'יו הכוהנת של הפייס יוגה בעולם. באמצע שנות הארבעים שלי התחלתי להבחין בסימני הגיל על פניי והייתי חדורת מטרה למצוא דרך טבעית למראה צעיר יותר.

תוכן עניינים
פנים צעירות בלי הזרקות וניתוחים
הדרך הטבעית ביותר להחזיר את השעון אחורה

קורס פייס יוגה למתחילים נועד לכל מי שרוצה להתחיל את דרכו עם שיטת הפייס יוגה.

 

קורס פייס יוגה המלא נועד למי שכבר מרגיש שזאת הדרך עבורו ורוצה לקבל עוד בצורה מלאה.

 

תוכנית מלאה עם ליווי אישי, התוכנית כוללת גם קורס למתקדמים ובונוסים התורמים לתוצאות נהדרות.