יוגה לאזור הצוואר

תוכן עניינים
פייס יוגה לאזור הצוואר

גישה טבעית להפחתת קמטים ומיצוק הצוואר

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו עובר שינויים, וקמטים מתחילים להופיע באזורים שונים בפנינו, כולל הצוואר. אזור הצוואר רגיש במיוחד להיווצרות קמטים עקב העור הדק באזור זה, גורמים כמו חשיפה לשמש, כוח המשיכה וירידה בייצור הקולגן והאלסטין משפיעים על אזור זה. עם זאת, ישנה דרך טבעית ויעילה להילחם בקמטים הללו ולהשיג צוואר צעיר יותר – באמצעות תרגול שיטת הפייס יוגה.

מדוע מופיעים עם הגיל קמטים באזור הצוואר?

לפני שמתעמקים ביתרונות של שיטת הפייס יוגה, חשוב להבין מדוע עם הגיל מופיעים קמטים באזור הצוואר. עור הצוואר שלנו עדין ודק יותר מעור הפנים שלנו, מה שהופך אותו ליותר נוטה לרפיון ולהיווצרות קווים אופקיים, קמטים וקפלים. ההרגלים שלנו כמו תנועות חוזרות, תנוחת שינה, חוסר טיפוח נכון ותהליך ההזדקנות הטבעי תורמים להופעת הקמטים בצוואר.

הרגלים המאיצים את הופעת הקמטים באזור הצוואר:

  • ההרגל הראשון הוא היציבה שלנו– כאשר אנו ביציבה לא נכונה אנו יוצרים מתח רב באזור הצוואר מקצרים אותו ואז נוצרים בו הקמטים הרוחביים, הקפידו על יציבה נכונה במהלך היום שלכם.
  • ההרגל השני הוא החזקת הפלאפון בין האוזן לכתף– בזמן הדיבור בפלאפון רצוי לדבר עם הרמקול כדי לא ליצור קמטים מיותרים בצוואר.
  • ההרגל השלישי הוא כאשר הראש שלנו מוטה מטה בעת הסתכלות בפלאפון או המחשב או קריאה בספר/עיתון– רצוי להרים את הפלאפון לקו העיניים שלנו ואם ניתן גם להרים את מסך המחשב לקו העיניים. בעת קריאת ספר/עיתון ניתן לסדר כריות ולהניח את הידיים עליהן וכך לקרוא בנוח כאשר הספר/עיתון מול העיניים שלנו.
  • ההרגל הרביעי הוא שכיבה מול הטלוויזיה במנח בו הסנטר מתקרב לחזה שלנו– ניתן להניח כרית באזור העורף שלנו ולשכב בנוחות כאשר הסנטר רחוק מהחזה.
  • ההרגל החמישי הוא מנח השינה שלנו– שימו לב שהכרית שלכם תומכת ומתאימה לכם ושלא נוצרים קמטים רבים בצוואר בזמן השינה.
  • ההרגל השישי הוא לא לטפח את אזור הצוואר– כמו שאנו מזינים את פנינו בסרום, קרם לחות וקרם הגנה מהשמש בעת הצורך, חשוב לא להזניח את העור באזור הצוואר בעיקר בגלל היותו דק ועדין כמו העור באזור העיניים שלנו, הוא זקוק לטיפוח והזנה.

כיצד שיטת הפייס יוגה יכולה לעזור לנו להפחית /להחליק/ למנוע את הקמטים בצוואר?

שיטת הפייס יוגה היא טכניקה טבעית ולא פולשנית אשר צברה פופולריות כדרך יעילה להילחם בסימני הזדקנות, כולל הקמטים באזור הצוואר שלנו. על ידי שינוי הרגלים מאיצי הזדקנות ותרגילי הפייס יוגה ניתן להפחית/להחליק/למנוע את הקמטים באזור הצוואר.

עם הגיל ובעקבות ההרגלים שלנו שרירי הצוואר מתקצרים לנו. בפנים ובצוואר העור מחובר לשרירים, מצב המאפשר לנו ליצור את הבעות הפנים שלנו, ולכן השרירים משפיעים על נראות העור- קיצור שרירי הצוואר יצור לנו קמטים בעור הצוואר, גם מתח בחיי היום יום משפיע על שרירי הצוואר. תרגילי הפייס יוגה יתנו לנו מענה למצבים אלו, הם:

  • ירגיעו את המתח בצוואר.
  • יגמישו את שרירי הצוואר.
  • יחזירו אותם לאורכם הטבעי.
  • יחזקו את השרירים לעור מוצר והדוק יותר.
  • יקדמו זרימת דם מוגברת לאזור, יותר חומרים מזינים וחמצן יגיעו לצוואר וכך מצב העור ישתפר.
  • זרימת דם טובה גם תעזור בחילוף החומרים מואץ יותר- התחדשות העור לעור בריא יותר.

שילוב תרגילי הפייס יוגה בשגרת היום יום שלכם:

כדי להפיק תועלת מתרגילי הפייס יוגה, מומלץ לתרגל אותם באופן עקבי. רק כמה דקות בכל יום המוקדשות לטכניקות אלו יכולות להניב שיפורים ניכרים לאורך זמן. בנוסף, שילוב של תרגול הפייס יוגה עם אורח חיים בריא, כולל תזונה מזינה, שתיה מספקת, יכולים לשפר את יעילותה.

סיכום:

הופעת קמטים באזור הצוואר היא דאגה שכיחה ככל שאנו מתבגרים. עם זאת, עם תרגול שיטת הפייס יוגה, אתם יכולים באופן טבעי להפחית קמטים בצוואר ולהשיג מראה צעיר יותר. על ידי חיזוק השרירים, שיפור זרימת הדם, שחרור מתח, שיטת הפייס יוגה מציעה גישה הוליסטית ויעילה לשיפור מראה הצוואר. אמצו את הטכניקה הטבעית הזו ועשו את הצעד הראשון לקראת צוואר חלק ויפה יותר.

בצעו יחד איתי תרגיל למיצוק אזור הצוואר:

תודה שקראתם

רוצים לדעת כיצד לחטב את מראה הפנים שלכם עם שיטת הפייס יוגה? לחצו כאן

אילנית - פייס יוגה
אילנית - פייס יוגה

נעים להכיר, שמי אילנית, מורה מוסמכת לפייס יוגה, הוסמכתי ע"י פומיקו טקצ'יו הכוהנת של הפייס יוגה בעולם. באמצע שנות הארבעים שלי התחלתי להבחין בסימני הגיל על פניי והייתי חדורת מטרה למצוא דרך טבעית למראה צעיר יותר.

תוכן עניינים
פנים צעירות בלי הזרקות וניתוחים
הדרך הטבעית ביותר להחזיר את השעון אחורה

קורס פייס יוגה למתחילים נועד לכל מי שרוצה להתחיל את דרכו עם שיטת הפייס יוגה.

 

קורס פייס יוגה המלא נועד למי שכבר מרגיש שזאת הדרך עבורו ורוצה לקבל עוד בצורה מלאה.

 

תוכנית מלאה עם ליווי אישי, התוכנית כוללת גם קורס למתקדמים ובונוסים התורמים לתוצאות נהדרות.