טכניקת הטאפינג בפייס יוגה

תוכן עניינים
קמטי התמיהה הנוצרים מהרמת הגבות בעת הדיבור (9)

טכניקת הטאפינג בפייס יוגה: מסע להרמוניה פנימית ופנים קורנת.

בתחום הבריאות ההוליסטית והטיפול העצמי, שיטת הפייס יוגה זכתה להכרה כתרגול לשיפור היופי הטבעי והצערת הפנים. טכניקה עוצמתית אחת בתוך שיטת הפייס יוגה היא הטאפינג, המשלבת טפיחות  ממוקדת המחיות את העור ומעירות את האנרגיה שבגופינו ובפנינו. מאמר זה מתעמק בטכניקת הטאפינג בשיטת הפייס יוגה, בוחן את העקרונות, היתרונות שלה וכיצד היא יכולה לתרום לעור זוהר וצעיר יותר.

הבנת טכניקת הטאפינג בשיטת הפייס יוגה

טכניקת הטאפינג, היא טכניקה בסיסית בשיטת הפייס יוגה. היא כוללת שימוש בטפיחות קלות וקצובות עם כריות האצבעות על נקודות אקופרסורה שונות בפנים, הצוואר והמחשוף. המטרה מאחורי הטפיחות היא להמריץ את זרימת הדם, לקדם ניקוז לימפתי (שחרור רעלים) ולהעיר את ערוצי האנרגיה בפנים ובגוף.

בשיטת הפייס יוגה, הטפיחות משמשות כלי רב ערך לשחרור מתחים, הרפיית שרירים וקידום זרימה טבעית של אנרגיה בשרירי הפנים והעור. על ידי שילוב של טפיחות בשגרת תרגול הפייס יוגה שלכם, אתם מעודדים מראה של עור זוהר ומתחדש.

היתרונות של טאפינג בפייס יוגה

  • שיפור זרימת הדם: הטפיחות ממריצות את זרימת הדם בפנים, וכך מגיעים יותר חומרים מזינים וחמצן החיוניים לתאי העור. זרימת דם מוגברת זו מסייעת להזין את הרקמות, מקדמת עור בריא וקורן יותר
  • ניקוז לימפתי: הטפיחות מעודדת ניקוז לימפתי, המסייע בסילוק רעלים, מפחית נפיחות ומפחית את המראה של שקיות מתחת לעיניים. כל זה מקדם מראה של קווי הפנים מוגדרות יותר והתחדשות העור.
  • הרפיית שרירים: על ידי הטפיחות על נקודות אקופרסורה ספציפיות משתחרר מתח משרירי הפנים, המאפשר הרפיה רבה יותר וטונוס שרירים משופר. שרירי פנים רגועים תורמים למראה צעיר וזוהר יותר.
  • הפחתת מתחים: טפיחות מרפות מתח מהגוף והפנים, הן עוזרת להקל על המתח המצטבר לנו מידי יום ולקדם תחושת רוגע. רמות מתח מופחתות יכולות להשפיע לטובה על הרווחה הכללית ולתרום לעור זוהר יותר.
  • חיבור נפש-גוף משופר: טכניקת הטאפינג מטפחת חיבור עמוק יותר בין הנפש לגוף. על ידי הפניית תשומת לב לנקודות אקופרסורה ספציפיות בפנים, המתרגלים מטפחים מודעות מוגברת למתח בפנים שלהם ולומדים לשחרר אותו באופן מודע. חיבור נפש-גוף מוגבר זה תומך בחידוש עור הפנים ומקדם תחושת הרמוניה כללית.
  • משפר את הספיגה של מוצרי טיפוח: טפיחות על נקודות אקופרסורה ספציפיות, משפרות את הספיגה של מוצרי הטיפוח האהובים עליכם. זה מאפשר למרכיבים הפעילים לחדור עמוק יותר לתוך שכבות העור, ולמקסם את היעילות שלהם.

שילוב הטאפינג בתרגול פייס יוגה

כדי לשלב את הטאפינג בתרגול הפייס יוגה שלכם, התחלו בכך שהידיים שלכם נקיות, בצעו את הטפיחות עם כריות האצבעות. מצאו מרחב נוח ושליו שבו תוכלו להתמקד בעצמכם וקחו מספר נשימות עמוקות דרך האף.

התחילו ביציבה נכונה, גב ישר, כתפיים מטה, פתיחת בית חזה. כעת בצעו טפיחות עדינות על נקודות אקופרסורה באזור הפנים, המצח, הרקות, הלחיים, קו הלסת והסנטר ועוד באופן הבא:

  • התחילו טפיחות על קודקוד הראש והמשיכו לכיוון הצדדים, בצעו פעם נוספת.
  • מקודקוד הראש לאחור עד העורף, בצעו פעם נוספת.
  • ממרכז המצח לצדדים עד הרקות, בצעו פעם נוספת.
  • מעל הגבה.
  • מתחת לעיניים מבפנים כלפי חוץ, בצעו פעם נוספת.
  • מעצם הלחיים כלפי מטה, בצעו פעם נוספת.
  • מעל השפה.
  • בסנטר.
  • מהסנטר לצדדים על קו הלסת, בצעו פעם נוספת.
  • מקו הלסת מטה לאורך הצוואר, בצעו פעם נוספת
  • ממרכז החזה כלפי הכתפיים, בצעו פעם נוספת.

התמקדו בכל אזור בזמן שאתם מבצעים את הטפיחות, מתוך כוונה לשחרר מתח ולהמריץ את האזור, משך הטפיחות תלוי בהרגשה הפנימית שלכם, הקשיבו לגופכם, אם באזור מסוים יש מצבור מתח רב יותר מאזורים אחרים המשיכו לטפוח בו כדי לשחרר ולהגיע לרגיעה. שלבו טפיחות עם תרגילי פייס יוגה אחרים כדי לשפר את היתרונות הכוללים.

מסקנה

טאפינג, כחלק בלתי נפרד משיטת הפייס יוגה, מציעה דרך עמוקה להרמוניה פנימית, זוהר וטיפול עצמי. על ידי שילוב הטכניקה העדינה אך העוצמתית הזו בשגרת הפייס יוגה שלכם, אתם יכולים לשפר את זרימת הדם, ניקוז לימפתי, הרפיית שרירים, הפחתת מתח ואיזון אנרגטי. אמצו את טכניקת הטאפינג כתרגול מטפח ומחדש שתורם לרווחה הכללית שלכם, ומאפשר ליופי האמיתי שלכם לזרוח מבפנים.

צאו למסע הפייס יוגה עוד היום ותחוו את הכוח העצום של טכניקת הטאפינג לעור זוהר באופן טבעי.

תרגלו יחד איתי את טכניקת הטאפינג בסרטון הבא:

אילנית - פייס יוגה
אילנית - פייס יוגה

נעים להכיר, שמי אילנית, מורה מוסמכת לפייס יוגה, הוסמכתי ע"י פומיקו טקצ'יו הכוהנת של הפייס יוגה בעולם. באמצע שנות הארבעים שלי התחלתי להבחין בסימני הגיל על פניי והייתי חדורת מטרה למצוא דרך טבעית למראה צעיר יותר.

תוכן עניינים
פנים צעירות בלי הזרקות וניתוחים
הדרך הטבעית ביותר להחזיר את השעון אחורה

קורס פייס יוגה למתחילים נועד לכל מי שרוצה להתחיל את דרכו עם שיטת הפייס יוגה.

 

קורס פייס יוגה המלא נועד למי שכבר מרגיש שזאת הדרך עבורו ורוצה לקבל עוד בצורה מלאה.

 

תוכנית מלאה עם ליווי אישי, התוכנית כוללת גם קורס למתקדמים ובונוסים התורמים לתוצאות נהדרות.