הפחתת קמטים בפנים – בשיטת הפייס יוגה להצערת הפנים

תוכן עניינים
הגישה הטבעית ביותר להפחתת קמטים בפנים- שיטת הפייס יוגה להצערת הפנים

הגישה הטבעית ביותר להפחתת קמטים בפנים

ככל שאנו מתבגרים, הופעת הקמטים הבלתי נמנעת על פנינו הופכת לדאגה שכיחה. סימני ההזדקנות הללו מופיעים באזורים שונים כמו המצח, העיניים, הלחיים, סביב הפה וגם בצידי הסנטר והצוואר. עם זאת, על ידי הבנת הגורמים להיווצרות הקמטים ואימוץ אורח החיים של שיטת הפייס יוגה, אנו יכולים להפחית, לטשטש ולהחליק את הקמטים הללו, ולהצעיר את העור באופן טבעי.

גורמים מרכזיים להופעת הקמטים בפנינו

כוח המשיכה: עם הזמן, כוח הכבידה מושך בהדרגה את העור, השומן והשרירים בפנינו כלפי מטה, מה שמוביל להיווצרות קמטים בפנים.

אובדן של קולגן ואלסטין: ככל שאנו מתבגרים, ייצור חלבוני הקולגן והאלסטין בעור פוחת. חלבונים חיוניים אלו אחראים לשמירה על גמישות ואלסטיות העור. הרגלי היום יום שלנו יכולים להאיץ את הופעת הקמטים, כמו הדרך בה אנו מפעילים את שרירי הפנים, הבעות הפנים שלנו, הדרך בה אנו נושאים את גופינו. קווים וקמטים הנוצרים מהרגלים אלו עלולים להישאר מאחר והעור כעת פחות גמיש ואלסטי ואינו חוזר למקום כמו בעבר.

כיווץ וקיצור שרירי הפנים: עם הגיל שרירי הפנים שלנו מתכווצים ומתקצרים בעקבות הרגלים מאיצי הזדקנות ומתח בחיי היום יום. שרירי הפנים שלנו קשורים לעור וכשהם מתכווצים העור מתקמט.

התחדשות העור מואטת: ככל שאנו מתבגרים, קצב התחדשות העור מואט. זה יכול להוביל לעור עמום ויבש יותר ולהיווצרות קמטים.

השפעות של מתח: מתח הוא גורם מרכזי בהיווצרות קמטים בפנים. כאשר אנו לחוצים, הגוף שלנו מייצר הורמוני סטרס, מצב המאיץ את הופעת סימני ההזדקנות והקמטים בפנינו.

איך שיטת הפייס יוגה יכולה לעזור להפחתה/החלקה של הקמטים בפנינו

שיטת הפייס יוגה מציעה גישה טבעית והוליסטית להילחם בגורמים להיווצרות הקמטים בפנינו. ע"י אימוץ אורח החיים של הפייס יוגה נוכל להשיג יתרונות רבים:

פייט לכוח הכבידה: חיזוק שרירי הפנים באמצעות תרגילי פייס יוגה מסייע לנטרל את השפעות כוח הכבידה. על ידי חיטוב השרירים הללו, העור מורם ונתמך, מצב המפחית את רפיון העור והופעת הקמטים.

צמצום השפעת דלדול חלבוני הקולגן והאלסטין על הופעת הקמטים: על ידי אימוץ הרגלים מעכבי הזדקנות הקשורים להבעות פנים, תנוחות גוף ופעילויות יומיומיות, פייס יוגה מלמדת אותנו דרך לעכב את הופעת הקמטים.

הגמשת השרירים: תרגלי הפייס יוגה יעזרו לנו להגמיש את שרירי הפנים ולהחזיר אותם לאורכם הטבעי, מצב הישפיע על החלקת הקמטים בעור הפנים.

התחדשות העור: פייס יוגה מקדמת זרימת דם מוגברת לאזור הפנים. זרימת דם משופרת מבטיחה שיותר חמצן וחומרים מזינים יגיעו לעור, מצב המשפר את תהליך ההתחדשות שלו. כתוצאה מכך, המראה הכללי של העור משתפר.

הפחתת מתח: שיטת הפייס יוגה משלבת תרגילים הנועדו לשחרר מתח מהפנים תוך שיפור הרווחה הפנימית. על ידי עיסוק בתרגולים אלו, אנו יוצרים תחושה של רוגע, ומפחיתים את ההשפעה השלילית של המתח על עור הפנים שלנו.

סיכום

עם הגישה ההוליסטית והטבעית של הפייס יוגה, שיטה זו מציעה דרך רבת עוצמה להפחתת, טשטוש והחלקת קמטים בפנים. על ידי טיפול בהשפעות של כוח המשיכה, דלדול חלבוני הקולגן והאלסטין, התקצרות השרירים, האטת התחדשות העור ומתח, פייס יוגה מספקת פתרון מקיף לעיכוב סימני ההזדקנות, לשיפור הבריאות הכללית של העור ולהפחתת הקמטים בפנינו.

תודה שקראתם

רוצים לדעת כיצד לחטב את מראה הפנים שלכם עם שיטת הפייס יוגה (יוגה לפנים)? לחצו כאן

אילנית - פייס יוגה
אילנית - פייס יוגה

נעים להכיר, שמי אילנית, מורה מוסמכת לפייס יוגה, הוסמכתי ע"י פומיקו טקצ'יו הכוהנת של הפייס יוגה בעולם. באמצע שנות הארבעים שלי התחלתי להבחין בסימני הגיל על פניי והייתי חדורת מטרה למצוא דרך טבעית למראה צעיר יותר.

תוכן עניינים
פנים צעירות בלי הזרקות וניתוחים
הדרך הטבעית ביותר להחזיר את השעון אחורה

קורס פייס יוגה למתחילים נועד לכל מי שרוצה להתחיל את דרכו עם שיטת הפייס יוגה.

 

קורס פייס יוגה המלא נועד למי שכבר מרגיש שזאת הדרך עבורו ורוצה לקבל עוד בצורה מלאה.

 

תוכנית מלאה עם ליווי אישי, התוכנית כוללת גם קורס למתקדמים ובונוסים התורמים לתוצאות נהדרות.