מה זה פייס יוגה

מה זה פייס יוגה?

פייס יוגה הינה שיטה עתיקה מאוד לחיזוק ומיצוק שרירי הפנים, ללא ניתוח וללא שימוש בכימיקלים שכיום תופסת פופולריות רבה בעולם.

 

מה כוללת שיטת פייסיוגה?

שיטת הפייס יוגה היא דרך טבעית להצערת הפנים, היא כוללת שינוי הרגלים מאיצי הזדקנות יחד עם תרגילים מחטבים לפנים, צוואר וגוף. 

בואו נבין מה עומד מאחורי שיטת פייס יוגה?

המדע מאחורי הפייס יוגה הוא כל כך פשוט, כמו שאנו מעצבים את הגוף שלנו עם סוגי הספורט השונים, מחזקים את השרירים וכך נלחמים בכוח הגרביטציה שמושך את חלקי גופינו מטה ומפסלים מחדש את אזורי הגוף השונים, כך גם שיטת הפייס יוגה עובדת על פנינו, שרירים חזקים יחזירו את הנפח לפנינו וירימו חזרה את החלקים השונים בפנים כמו העפעפיים, הלחיים וקו הלסת…
בפנים יש לנו את ריכוז השרירים הגבוה ביותר מכל גופינו, בשטח קטן זה יש קרוב ל 60 שרירים, אז אם אנו מטפלים בשרירי הגוף שלנו עם סוגי ספורט שונים, למה להזניח את שרירי הפנים? הרי הפנים הוא האזור הראשון שמסתכלים עליו ולכן רצוי להתייחס אליו ולטפל בשרירי הפנים עם שיטת הפייס יוגה.

בגוף שלנו השרירים קשורים בין עצם לעצם, אך בפנינו השרירים קשורים בין העצם לעור ולכן ישנו קשר ישיר ביניהם.

הרגעת השרירים והחזרת הגמישות

ישנן סיבות שונות להזדקנות שלנו, אחת מהן היא שעם הגיל יש לשרירים שלנו נטיה להתקצר ממתח החיים ומאיבוד הגמישות שלהם
ומאחר ושרירי הפנים שלנו קשורים לעור, מתחילים להופיע על העור שלנו קמטים, הרגעת השרירים והחזרת הגמישות שלהם יחליקו את הקמטים ויחזירו את העור למצבו הקודם.

תרגילי פייס יוגה

תרגול פייס יוגה גם משפיע על העור מכיוון נוסף, התרגול מקדם זרימת דם לפנים וכך יותר חמצן וחומרים מזינים מגיעים לעורנו ומשפרים את מצבו, זרימת הדם גם עוזרת בחילוף חומרים מואץ יותר, ישנה התחדשות טובה יותר של עור הפנים והצוואר, מצב המשפר את גוון העור מעור עמום לעור קורן יותר.
בבדיקה שנעשתה על שיטת הפייס יוגה בוצע צילום תרמי (צילום של חום הגוף) לפני ואחרי תרגיל פייס יוגה הנקרא ה 0 הגדול והנה התוצאות:
כפי שאתם רואים בתמונה למטה אחרי התרגיל בצילום הפנים אדומות יותר.
בצילום רואים שיותר דם הגיע לאזור הפנים לאחר ביצוע תרגיל ה 0 הגדול – המשמעות של זרימת דם משופרת הינה שיותר חמצן וחומרים מזינים מגיעים לפנינו, מצב המשפר את מחזוריות העור ונותן לנו עור בריא וקורן יותר.

 

איזה אזורים אפשר לעשות תרגילי יוגה לפנים?

  • יוגה לאזור העיניים
  • יוגה לאזור המצח
  • יוגה לאזור הלחיים
  • יוגה לאזור הצוואר
  • יוגה לקווי הנזולביאל
  • יוגה לאזור קו הלסת
  • יוגה לאזור הפה והשפתיים

שיטת פייס יוגה מלמדת אותנו גם להפעיל נכון את שרירי הפנים על מנת לעכב את סימני הגיל:

בחיי היום יום אנו יוצרים הבעות פנים שונות, כאשר אנו חוזרים על הבעות פנים בהם אנו יוצרים קמטים באזור הפנים רבים בסופו של דבר קמטים אלו נשארים על פנינו מאחר ועם הגיל העור פחות אלסטי בעקבות דלדול חלבוני הקולגן והאלסטין, חשוב להביע את עצמינו, אך ישנם הרגלים שניתן לשנות על מנת למנוע קמטים עתידיים, גם הגוף משפיע על נראות הפנים, ולכן שיטת הפייס יוגה לומדים על הרגלים נכונים של נשיאת גופינו.

רוצים ללמוד איך להשתמש בשיטת פייס יוגה? היכנסו לעמוד הקורסים שלי


פייס יוגה משפרת את חיינו בכל כך הרבה מובנים מעבר לתוצאות הפיזיות של הצערת הפנים.

היא משפיעה גם ברמה מנטלית ונפשית. אורח החיים של שיטת הפייס יוגה מחזק את הקשר לעצמינו:
הביטחון העצמי והאהבה העצמית ובעיני זהו ערך יקר לא פחות מהצערת הפנים.

אילנית - פייס יוגה
אילנית - פייס יוגה

נעים להכיר, שמי אילנית, מורה מוסמכת לפייס יוגה, הוסמכתי ע"י פומיקו טקצ'יו הכוהנת של הפייס יוגה בעולם. באמצע שנות הארבעים שלי התחלתי להבחין בסימני הגיל על פניי והייתי חדורת מטרה למצוא דרך טבעית למראה צעיר יותר.

תוכן עניינים