יוגה לאזור הפה והשפתיים

תוכן עניינים
שרירי הפלטיסמה (4)

שיפור היופי והחיוניות באזור הפה והשפתיים בשיטת יוגה לפנים

יוגה לפנים התגלתה כאלטרנטיבה עוצמתית וטבעית לשמירה על מראה צעיר ולשיפור המראה הכללי של הפנים. אחד האזורים שעושים בהם תרגול ממוקד הוא אזור הפה והשפתיים. אזור זה מאפשר לנו להעביר מגוון רחב של רגשות, מאושר ועצב ועד כעס והפתעה. אבל ככל שאנו מתבגרים, השרירים סביב הפה והשפתיים שלנו יכולים להתחיל להיחלש, מה שמוביל לעור נפול, קמטים וקמטוטים.

המשמעות של אזור הפה והשפתיים

הפה והשפתיים לא רק חיוניים לאכילה ולדיבור אלא גם משמשים כמוקד של הבעות הפנים ודרך תקשורת. למרבה הצער, ככל שאנו מתבגרים, באזורים אלו מופיעים סימני הזדקנות שונים, לרבות קמטוטים, קמטים, איבוד הנפח בשפתיים וקצוות פה נפולים. עם זאת, באמצעות תרגול יוגה לפנים, נוכל לנטרל את ההשפעות הללו ולשמור על מראה צעיר וחיוני יותר.

היתרונות של יוגה לפנים לאזור הפה והשפתיים

שפתיים שופעות יותר: תרגילי יוגה לפנים ממריצים את זרימת הדם ומשפרים את טונוס השרירים סביב השפתיים, מה שמוביל לשפתיים שופעות ומוגדרות יותר. טכניקות כמו הרמת קצוות השפתיים, מתיחת השפתיים ותנוחות שונות נוספות עוזרות להגדיל את נפח השפתיים באופן טבעי.

הפחתת קווים עדינים וקמטים: תרגול קבוע של יוגה לפנים לאזור הפה והשפתיים יכול להפחית את המראה של קמטים עדינים. תרגילים שונים לפה ולשפתיים יעזרו להרפות מתח משריר טבעת הפה, לחזק אותו ולהפחית את עומק הקמטים והקווים.

פה מורם: עם הזמן, זוויות הפה שלנו עשויות לצנוח, מה שנותן את המראה הנפול וקווי המריונטה. טכניקות יוגה שונות לפנים כגון הרמת קצוות השפתיים יעזרו להרים, לחזק ולחטב את השרירים סביב הפה למראה צעיר ומורם יותר.

צבע וזוהר בשפתיים: תרגילי יוגה לפנים ממריצים את זרימת הדם והחמצן, ומקדמים עור פנים בריא יותר. זרימת הדם המוגברת באזור השפתיים מובילה לסומק טבעי ולצבע שפתיים ורוד וצעיר יותר.

סימטריה באזור הפה: כשאנו מתייחסים לאסימטריה באזור הפה והשפתיים שלנו, אנו צריכים להתבונן בהרגלים שלנו, להיות מודעים להם. להלן חלק מההרגלים שיכולים ליצור אסימטריה באזור הפה והשפתיים שלנו:

  • לעיסת המזון בעיקר בצד אחד.
  • צחצוח שיניים באותו אופן ובאותו כיוון.
  • בעת הדיבור בפלאפון, הראש מוטה לכתף.
  • שינה בעיקר בצד אחד.
  • כיווץ שפתיים/סנטר.

תרגילי הפייס יוגה לאזור הפה והשפתיים יעזרו לכם לתקן אסימטריה, ויגבירו מודעות להרגלים שרצוי לשנות לפה ולשפתיים סימטריות יותר.

תרגילי יוגה לפנים לאזור הפה והשפתיים

מחליק החיוך: הצמידו את השפתיים שלכם בעדינות וחייכו חיוך רחב ככל האפשר. החזקו למשך 5 שניות ולאחר מכן שחררו. חזרו 10-15 פעמים. תרגיל זה עוזר להפחית את המראה של קווי המריונטה ומשפר את טונוס השרירים סביב הפה.

מחליק השפתיים: פתחו מעט את הפה. והצמידו את השפתיים שלכם לשיניים, כעת תנשפו 3 פעמים, בצעו 5 סטים. תרגיל זה עוזר להחליק את הקמטוטים סביב הפה.

בצעו יחד איתי תרגילים נוספים לאזור הפה בסרטון הבא:

הנה כמה טיפים להפקת המקסימום מיוגה לפנים לאזור הפה והשפתיים

  • היו עקביים בביצוע התרגילים. ככל שתתרגלו יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר.
  • השתמשו בלחץ עדין. אתם לא רוצה להפעיל מאמץ רב מידי על השרירים שלכם.
  • נשמו עמוק לאורך כל התרגילים. זה יעזור לשפר את זרימת הדם ולהפחית מתח.
  • תעשו חיים! יוגה לפנים צריכה להיות מהנה. אם אתם לא נהנים, יש לכם פחות סיכוי להתמיד.

לסיכום

לאזור הפה והשפתיים יש משמעות עצומה במראה הפנים ובתקשורת הכללית שלנו. באמצעות תרגול יוגה לפנים נוכל לשפר ולשמור על חיוך צעיר, שפתיים שופעות יותר ומראה זוהר. על ידי שילוב של תרגילים ממוקדים כמו מחליק החיוך ומחליק השפתיים, נוכל להפחית קמטוטים, קמטים ורפיון, תוך שיפור נפח וצבע השפתיים. אמצו את כוחה של יוגה לפנים וגלו את היופי והחיוניות הטבעיים של אזור הפה והשפתיים שלכם לחיוך טבעי ושובה לב שמאיר את פניכם.

תודה שקראתם

רוצים לדעת כיצד לחטב את מראה הפנים שלכם עם שיטת הפייס יוגה? לחצו כאן

אילנית - פייס יוגה
אילנית - פייס יוגה

נעים להכיר, שמי אילנית, מורה מוסמכת לפייס יוגה, הוסמכתי ע"י פומיקו טקצ'יו הכוהנת של הפייס יוגה בעולם. באמצע שנות הארבעים שלי התחלתי להבחין בסימני הגיל על פניי והייתי חדורת מטרה למצוא דרך טבעית למראה צעיר יותר.

תוכן עניינים
פנים צעירות בלי הזרקות וניתוחים
הדרך הטבעית ביותר להחזיר את השעון אחורה

קורס פייס יוגה למתחילים נועד לכל מי שרוצה להתחיל את דרכו עם שיטת הפייס יוגה.

 

קורס פייס יוגה המלא נועד למי שכבר מרגיש שזאת הדרך עבורו ורוצה לקבל עוד בצורה מלאה.

 

תוכנית מלאה עם ליווי אישי, התוכנית כוללת גם קורס למתקדמים ובונוסים התורמים לתוצאות נהדרות.