יוגה לאזור הלחיים

תוכן עניינים
יוגה לאזור הלחיים

שפרו את היופי הטבעי שלכם עם יוגה לאזור הלחיים: הצעירו וחטבו את אזור הלחיים שלכם

החיפוש אחר מראה צעיר ועור זוהר הוביל אנשים רבים לחקור טכניקות שונות להצערת הפנים. שיטה אחת כזו שצוברת פופולריות רבה בעולם היא יוגה לפנים. תרגול טבעי ולא פולשני זה מציע מגוון יתרונות גם לחלק המרכזי של הפנים, הכולל חיטוב, הידוק, והרמת אזור הלחיים.

שרירי הלחיים

רבים חושבים שהלחיים שלנו הוא שריר אחד גדול, אך למעשה באזור הלחיים שלנו יש לנו מספר שרירים, חלק משרירים אלו מחוברים בין שרירי טבעות העיניים לבין שריר טבעת הפה. ולכן כשאנו מפעילים את שריר טבעת הפה, אנו למעשה מפעילים גם את שרירי הלחיים ושרירי טבעות העיניים, לדוגמה כשאנו מחייכים, מדברים, לועסים ועוד.

חשיבות אזור הלחיים למראה הפנים

ללחיים יש תפקיד משמעותי בהגדרת תווי הפנים שלנו. עם הזמן, עקב ההשפעות של הזדקנות, מתח, גרביטציה והרגלי חיים לקויים, השרירים באזור זה עלולים להיות חלשים ורפויים. זה יכול לגרום לאובדן נפח, ירידה במוצקות וקווי מתאר, מה שגורם לנו להיראות מבוגרים ועייפים יותר.

מצב שרירי הלחיים שלנו משפיע גם על האזור התחתון של הפנים. כאשר שרירי הלחיים נחלשים, מתחילה נפילה של העור כלפי מטה. מצב זה משפיע על העמקת קווי הנזולביאל (הקווים מצידי האף כלפי מטה), העמקת קווי המריונטה (מצידי השפתיים כלפי מטה), טשטוש חדות קו הלסת, ואף התקדמות לעבר מראה הפני בולדוג.

עם זאת, על ידי עיסוק בתרגילי לחיים ממוקדים, אנו יכולים לנטרל את ההשפעות הללו, לשפר את זרימת הדם, למצק את השרירים, להרים את הלחיים ובסופו של דבר להחזיר את החיוניות והרעננות לפנים שלנו.

יוגה לפיסול הלחיים

יוגה לפנים היא טכניקה פשוטה אך יעילה שניתן לשלב בשגרת היומיום שלכם כדי להשיג מראה מוצק וצעיר יותר. להלן מספר תרגילים המותאמים במיוחד לאזור הלחיים:

חיזוק הלחיים: הכניסו את השפתיים מאחורי השיניים וסגרו את הפה, הרימו את קצוות השפתיים מעלה, הניחו את האצבע והאמה על החיים ומשכו אתן מעט לכיוון האוזניים, הרימו מעט את הראש. הישארו בתנוחה עשר שניות, בצעו שלושה סטים.

ניפוח לחיים: מלאו את הפה באוויר והעבירו את האוויר מלחי אחת לשנייה. המשכו עשר שניות ואז שחררו את האוויר, בצעו 3 סטים. תרגיל זה עוזר לשפר את זרימת הדם ללחיים חיוניות יותר.

הרמת לחיים: בצעו יחד איתי את התרגיל להרמת הלחיים.

שילוב יוגה לפנים בשגרה היומית שלכם

כדי להשיג תוצאות מיטביות, עקביות היא המפתח. הקדישו כמה דקות בכל יום לתרגילי הלחיים כחלק משגרת הטיפוח שלכם. כמו בכל תוכנית אימונים, חשוב להקשיב לגוף ולהתחיל בהדרגה, להגביר את האינטנסיביות ומשך התרגילים ככל שמתקדמים. חשוב לבצע את התרגילים בתשומת לב, התמקדות בשרירים, בהקשבה לאזור ושמירה על יציבה נכונה.

לסיכום

יוגה לאזור הלחיים היא דרך טבעית ולא פולשנית להצעיר את מראה החלק המרכזי והתחתון של הפנים, על ידי הקדשת מספר דקות בכל יום לתרגילים לאזור הלחיים, תוכלו לחזק את שרירי הלחיים, להרים את הלחיים, לשפר את זרימת הדם ולהחזיר את החיוניות לפנים למראה צעיר וזוהר יותר.

תודה שקראתם

רוצים לדעת כיצד לחטב את מראה הפנים שלכם עם שיטת הפייס יוגה? לחצו כאן

אילנית - פייס יוגה
אילנית - פייס יוגה

נעים להכיר, שמי אילנית, מורה מוסמכת לפייס יוגה, הוסמכתי ע"י פומיקו טקצ'יו הכוהנת של הפייס יוגה בעולם. באמצע שנות הארבעים שלי התחלתי להבחין בסימני הגיל על פניי והייתי חדורת מטרה למצוא דרך טבעית למראה צעיר יותר.

תוכן עניינים
פנים צעירות בלי הזרקות וניתוחים
הדרך הטבעית ביותר להחזיר את השעון אחורה

קורס פייס יוגה למתחילים נועד לכל מי שרוצה להתחיל את דרכו עם שיטת הפייס יוגה.

 

קורס פייס יוגה המלא נועד למי שכבר מרגיש שזאת הדרך עבורו ורוצה לקבל עוד בצורה מלאה.

 

תוכנית מלאה עם ליווי אישי, התוכנית כוללת גם קורס למתקדמים ובונוסים התורמים לתוצאות נהדרות.