איך להצעיר את העור בדרך טבעית
האם שאלתם את עצמכם איך להצעיר את עור הפנים בדרך טבעית?

חשבתם פעם שניתן לחטב ולעצב את הפנים שלנו כפי שאנו מעצבים את הגוף שלנו כשאנו עושים ספורט?
באזור הפנים יש לנו קרוב ל 60 שרירים, וכשאנו מאמנים אותם כפי שאנו מאמנים את שרירי הגוף שלנו, אנו משיגים מראה פנים צעיר ומוצק יותר ועור בריא וקורן יותר.

לשיטה הנהדרת הזאת קוראים שיטת הפייס יוגה.

מהי שיטת הפייס יוגה?

 
שיטת הפייס יוגה הינה אורח חיים המצעיר את פנינו, היא מתמקדת בתנועות שרירי הפנים ובהבעות הפנים שלנו,
ומלמדת אותנו כיצד להשתמש נכון בשרירי הפנים ולאמן אותם כדי ליצור מראה מוצק יותר וקווי פנים מפוסלות יותר.
 

אורח החיים של הפייס יוגה כולל מודעות להרגלים מאיצי הזדקנות בחיי היום יום ושינוי הרגלים אלו: 

 
כיצד אנו נושאים את הגוף שלנו? מה מצב היציבה שלנו? כיצד אנו יושבים? שוכבים? מצחצחים שיניים? אוכלים? מדברים?
כיצד אנו מפעילים את שרירי הפנים (הבעות הפנים שלנו)? ועוד…
שינוי הרגלים פשוטים אלו יכול כבר להתחיל לעכב את סימני ההזדקנות שלנו! 

אורח החיים של הפייס יוגה כולל גם תרגילי פנים הנועדו:

– לשחרר מתח משרירי הפנים.
– להגמיש מחדש את שרירי הפנים.
– לחזק את שרירי הפנים.
שרירים רגועים, גמישים וחזקים יתנו לנו מראה צעיר וחיוני יותר!

מהן ארבעת הסיבות המרכזיות המשפיעות על תהליך ההזדקנות שלנו וכיצד שיטת הפייס יוגה יכולה לעזור לעכב אותם ולשפר את מראה הפנים?

 
1. שרירי הפנים שלנו הם עדינים, שטוחים ודקים, הם שונים משרירי הגוף שלנו, בעוד שבגוף שלנו השרירים מקושרים בין עצם לעצם, בפנים השרירים מקושרים בין עצם לעור ולכן מצב השריר שלנו משפיע על נראות העור, עם הגיל שרירי הפנים צוברים מתח רב, הם מתכווצים ומתקצרים, מצב היוצר לנו את הקמטים מאחר והשריר קשור לעור. תרגול פייס יוגה ישחרר לנו את המתח בשריר ויעזור לשריר להגיע למצבו הקודם, וכך העור ימתח חזרה.
 
2. עם הגיל הגוף מייצר פחות חלבוני אלסטין וקולגן הנותנים לעור את הגמישות והאלסטיות שלו. במהלך החיים אנו מזיזים את שרירי הפנים בצורה מסוימת ויוצרים קווים בעור, אך מאחר וכעת עור הפנים פחות גמיש ואלסטי, קווים אלו הופכים לקמטים הנשארים על פנינו. פייס יוגה שמה דגש על הפעלת שרירי הפנים בצורה היוצרת פחות קווים וכך יכולה למנוע קמטים עתידיים.
 
3. כוח הגרביטציה יוצר עם הגיל פנים נפולות יותר, כדי להמחיש את כוח הגרביטציה בצעו תרגיל עם מראה:
-> קחו מראה והסתכלו בה, אלו הפנים שלכם כעת.
-> הרימו את המראה כלפי מעלה והסתכלו, אלו הפנים הצעירות שלכם.
-> הורידו את המראה כלפי מטה , אלו הפנים העתידיות שלכם בהשפעת כוח הגרביטציה.
פייס יוגה מחזקת את שרירי הפנים שתומכים בעור שלנו ומרימה את פנינו חזרה כלפי מעלה.
4. העור הוא האבר הגדול ביותר בגוף שלנו. הוא עובד כדי להוציא רעלים מהגוף כך שמצב וגוון העור שלנו משקף את הבריאות הפנימית שלנו. תאי העור שלנו מתחדשים מידי יום, אך עם הגיל קצב חידוש התאים מאט והתאים המתים יוצרים מראה של עור עמום ומחוספס יותר. כדי לשמור ולהגדיל את קצב חילוף החומרים של העור, זרימת דם טובה היא המפתח ובתרגול פייס יוגה משיגים זאת. כאשר יש זרימת דם טובה לאזור הפנים, יותר חמצן וחומרים מזינים מגיעים לפנינו וכך נוצר שיפור במראה העור שלנו.
 
לסיכום שיטת הפייס יוגה תעזור לנו להשיג עור בריא וקורן יותר, הפחתת עומק הקמטים והרמת אזורים שונים בפנינו: עפעפיים, לחיים, קווי פנים וקו לסת וצוואר.
לחצי על הכפתור שלמטה כדי לגלות איך תוכלי להפוך את מראה הפנים שלך לצעיר וחלק יותר ולחזור לראות בכל בוקר מחדש את האישה היפה שאוהבת את עצמה במראה, באמצעות תרגילים פשוטים שלוקחים כ-20 דקות ביום:
פייס יוגה אילנית
האני מאמין שלי הוא שכל כך חשוב לאהוב את עצמינו כפי שאנו, לשמור על המראה הטבעי שלנו, והבריאות החיצונית והנפשית. הטיפול בעצמינו עם שיטת הפייס יוגה משפיעה מעבר לשיפור מראה הפנים בלבד, היא משפיעה עלינו גם מבפנים: ההתייחסות לעצמינו, ההרגשה הנהדרת שהמודעות לגוף, להרגלים, ואימוני הפנים נותנים, משפיעים גם על הביטחון העצמי והאהבה לעצמינו ובעיני זה החלק הכי משמעותי בתהליך שעוברים עם שיטת הפייס יוגה.